reklama

Antiteleporting klub.

= pol realita pol fikcia, bolo to dávno tuším dva roky dozadu=

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Bolo leto v bode varu, asi v polovici. Pobrali sme sa na prechádzku, po ľahkom obede, ani nie kilo mal, medzi levanduľové polia... Keďže v južanských krajinách zvykom býva odkladať všetko na pozajtra a náš potenciány zamestnávateľ, inak alkoholik s dlhou bielou bradou sa držal toho zvyku mimoriadne poctivo a my sme mali prachy asi tak na týždeň aj dva dni, tak išli sme pohľadať zdroj bohatstva (a nie drogy podotýkam) po svojom. Našli sme ich, tie levandule, samozrejme asi tak po hodine hľadania, ale keďže podaktorí z nás trpeli zlou predtuchou, ba priam paranojou, že nás majitelia minimálne zastrelia brokovnicou, natrhali sme iba pár vzoriek, že uvidíme, čo s tým potom. Že sme aj uvideli. Asi o hodinu a pol a 5 minút sa nám podarilo dostať sa späť do apartmánu, teda klasického rodinného domu na Hvare, s miernym úpalom a začínajúcou depresiou z nedostatku peňazí... Na to, aby som mohla pokračovať v opise priebehu vzniku nášho klubu považujem za potrebné predstaviť naše spoločenstvo. Začnem neslušne od seba, nie že by som sa považovala za vojvodkyňu skupiny, ale popisujem vzťahy z pohľadu mňa, čiže začínam prewto od mňa. Teda som tam bola. Vedľa mňa leží M., teraz už môj bývalý ale stále spriaznený. Na vedľajšej epede, v polohe vzpriamene ležmo s prekríženými rukami na prsiach meditoval VL. Práve tuším rozjíma nad elementárnymi časticami. Vo vedľajšej izbe nachádza sa F. Má takmer dva metre, a frajerku ktorá má ledva meter 50, o kvociente nehovoriac. Neviem jej prísť na meno tuším V. ale nedisponujem stopercentnou istotou, tak jej budem hovoriť Veverička, asi kvôli chrupu mi to napadlo. V momente, keď som začínala upadať do bezvedomia z toho príjemného prímorského vlhkého a pod kožu idúceho hycu, M. vstal a rozhodol sa skultúrniť prostredie okolo nás. Vzal vzorku kvetov nelegálne odcudzených z poľa, otrhal asi polovicu kvetov a tri štvrtiny stoniek, ležérne pohodil zbytky na podlahu, a vložil svoje veľdielo do pohára. V tom momente začulo ucho VL. a trošku aj moje ucho prichádzajúcu hrozbu. Veverička zase zistila, že sme jej niečo, tuším syntetickú polievku s real knedličkami takmer ako od babičky s tretieho kolena, nehanebne ukradli a ešte nehanebnejšie zožrali. Áno, akt užívania si obeda uprostred Jadranu pod viničom a pri olivových stromoch a vedľa figovníkov nazvala: vy hajzly, nenažratí zlodejskí klamári a podvodníci bodaj by ste sa ňou.. A to bolo všetko. M. totiž spravil, ani nevie ako, vložením svojho kvetinového estetična do pohára a hlavne rozhádzaním zbytkov po podlahe priestupok, ktorý prehlušil aj prečin v podobe nehanebného zožratia toho instatného majetku Veveričky. Tá totiž až v tej chvíli, po troch dňoch strávených v bašte levandulí, do ktorej mierila s plánov zbierať celý deň levandule, celý večer spracúvať levadnule a celú noc vnucovať turistom levandulové produkty...a zaspávať vo vani plnej levandulí a zobúdzať sa s levandulovým kvetom za nechtom, tak tá Veverička zistila práve v tom momente, že je na levandule alergická. Áno, a môžeme za to my. S revom hysterickým, lebo M.jej tuším povedal niečo ani zďaleka nie taktné, zavrela sa aj s dvojmetrovým F. do izby vedľajšej. Nám ostatným nám odľahlo. A v tomto momentne sa konečne dostávam k problematike vzniku, založenia a zániku antiteleporting klubu. V miestosti sme ostali traja. Ja stále tesne pred upadnutím do stavu nevedomia o prítomnosti svojho organizmu na posteli, VL. Stále v polohe nezmenenej a M. trpiaci nadmernou plynatosťou tiež na chrbte (pretože my sme tej V. hanebne nezožrali iba syntetické knedličky ale aj konzervu lahodných fazulí, na čo príde asi tak o cca. 22 minút). V priebehu pár ďalších minút som prišla k nasledujúcim poznatkom: prdy naozaj horia, vyzerá to naozaj nechutne, nikdy to osobne skúšať nebudem a je to strašná sranda. Ďalej vznik antiteleporting klubu bol spotnánny, tak ako iba pár ľudí vie byť, s tým, že VL. vstúpil do klubu so skalopevným presvedčením a vedecky znejúcou argumentáciou. M. vstúpil do klubu preto, lebo to je anti niečo hocičo a ja som vstúpila do antiteleporting klubu preto, lebo som mala úpal. --- Oslňujúca pointa tentokrát nenasleduje, príbeh ukončím svojím oficálnym a verejným zrušením členstva v tomto klube, naďalej však podporujem automobilovú dopravu. Problém je, že v poslednom období som sa až neprimerane príliž veľa krát chcela ocitnúť na opačnom konci sveta alebo minimálne na Mesiaci. A hlavne: teraz by som nemusela sedieť doma a popíjať sirupovú vodu, ale mohla by som tú sirupovú vodu popíjať v Brazílii....Čo by možno nepomohlo každému, ale mne určite..

Daniela Grečnerová

Daniela Grečnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

22-ročná usilovne pracujúca študentka. Okrem iného podstupujem, ako každý iný človek, neustály a nekončiaci, na tempe a intenzite narastajúci proces získavania životných skúseností.. Zoznam autorových rubrík:  me, myself and ISúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu